Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Закони назад не пишуться (Народна мудрість) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Кафедри
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Навчальна діяльність
  • Наукова діяльність
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Публічні закупівлі
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв Майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Вчена Рада   
     
    Голова вченої ради
     
      Буханевич Олександр Миколайович
      Доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України

    Народився 25 лютого 1977 року в селі Печанівка Дзержинського (нині Романівського) району Житомирської області.

    З 1983 по 1994 рік навчався в Печанівській середній школі, яку закінчив із золотою медаллю.
    У 1999 році з відзнакою закінчив Національну юридичну академію України імені Ярослава Мудрого за спеціальністю «Правознавство» та у 2004 році закінчив Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу за спеціальністю «Облік і аудит».
    Буханевич Олександр Миколайович в 1999 році розпочав свою трудову діяльність з посади старшого слідчого прокуратури м. Житомир.

    З 2000 року Буханевич О.М. перейшов на роботу в Національний університет «Острозька академія», де  займав посади викладача кафедри спеціальних юридичних дисциплін та заступника декана правничого факультету (2000-2004 рр.).

    З лютого по грудень 2004 року затверджений на посаді Голови Правління Хмельницької регіональної правозахисної громадської організації «Народна довіра».

    З 2004 по 2005 рік обраний секретарем Нетішинської міської ради.
    У квітні 2005 року призначений на посаду керівника апарату Хмельницької обласної державної адміністрації.

    Указом Президента України від 27 липня 2006 року № 651/2006 призначений на посаду голови Хмельницької обласної державної адміністрації, де працював до листопада 2007 року, ставши наймолодшим керівником області в історії незалежної України.

    Указом Президента України від 16 травня 2007 року № 416/2007 присвоєно другий ранг державного службовця.

    З травня до листопада 2007 року - член Ради національної безпеки і оборони України
    З березня 2008 року по березень 2010 року Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 березня 2008 року № 398-р призначений на посаду першого заступника Голови Державної податкової адміністрації України. Указом Президента України від 20 серпня 2009 року присвоєно спеціальне звання державного радника податкової служби другого рангу.

    З квітня 2010 року по липень 2012 року працював на посаді професора кафедри господарсько-правових дисциплін Національного університету державної податкової служби України в штаті, а в 2009 році та 2013 році - за сумісництвом

    З грудня 2013 року по листопад 2014 року працював у Вищій кваліфікаційній комісії суддів України на посадах дисциплінарного інспектора служби дисциплінарних інспекторів секретаріату (грудень 2013 року) та керівника секретаріату Комісії (2013-2014 рр.)
    У березні 2016 року призначений на посаду професора кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права, а з 1 січня 2017 року обраний завідувачем цієї кафедри.

    Обирався депутатом Нетішинської міської ради Хмельницької області та Хмельницької обласної ради.

    У 2009 році успішно захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук на тему: «Адміністративно-правове забезпечення житлово-комунального господарства в Україні» зі спеціальності «Адміністративне право і  процес; фінансове право; інформаційне право», в 2010 році Буханевичу О.М. присвоєно вчене звання доцента кафедри господарсько-правових відносин. 30 серпня 2016 року в Інституті законодавства Верховної Ради України захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук на тему: «Теоретико-правові та праксеологічні засади надання адміністративних послуг в Україні» зі спеціальності «Адміністративне право і  процес; фінансове право; інформаційне право».

    Олександр Миколайович веде підготовку аспірантів і здобувачів. Під його керівництвом захистилось 4 кандидати юридичних наук.

    За період наукової роботи має понад 50 наукових праць, 2 монографії, 2 збірники та навчальних посібники у співавторстві,  один з них - з грифом Міністерства освіти і науки України та один - Державної податкової адміністрації України.

    Коло наукових інтересів: теорія держави і права, адміністративне право, фінансове право, державне управління.

    Поряд із викладацькою та науковою роботою Буханевич О.М. активно займається правопросвітницькою, адвокатською та підприємницькою діяльністю. Зокрема, у 2000 році Олександр Миколайович отримав Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю №  293   (на підставі рішення Житомирської обласної кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури).

    У 2013 році отримав сертифікат Національної комісії, що здійснює регулювання ринків фінансових послуг, на право здійснення тимчасової адміністрації фінансових установ.
    Олександр Миколайович творчо застосовує в роботі свої знання та навички, вміє оперативно розв’язувати завдання. Постійно підвищує свій фаховий рівень. Буханевич О.М. зарекомендував себе здібним, наполегливим працівником, вимогливим керівником, завдяки чому досягнув істотних успіхів у роботі.

    Буханевич О.М. – шанована у колективі університету людина і є безсумнівним авторитетом для студентів, молодих науковців та колег.

    За високі досягнення у виконанні завдань із забезпечення надходження коштів до Державного бюджету України Олександр Миколайович нагороджений відзнакою Державної митної служби України – нагрудним знаком «За сприяння митним органам України» (2008 р.), нагрудним знаком Державної податкової адміністрації України «Почесною відзнакою державної податкової служби України» (2009 р.); за плідну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток Вищої кваліфікаційної комісії суддів України нагороджений відзнакою Вищої кваліфікаційної комісії суддів України – нагрудним знаком «Правосуддя і справедливість», найвищими відомчими відзнаками Міністерства надзвичайних ситуацій України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України. Нагороджений орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира 1 ступеня Української православної церкви та орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира 111 ступеня Української православної церкви Київського патріархату.
    Указом Президента України від 21 січня 2017 року №10/2017 Буханевичу О.М. присвоєно почесне звання «Заслужений юрист України».

    Список наукових праць:

    1.   Буханевич О.М. Поняття «Адміністративна послуга» в контексті адміністративної реформи України / О.М. Буханевич // European political and law discourse.  Том 2. – 2015. – № 3. – С. 230-234.
    2.   Буханевич О.М. Закордонний досвід надання адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Митна справа. Частина 2. Книга 1.  – 2014. – № 6 (96). – С. 222 229.
    3.   Буханевич О.М. Критерії встановлення платних та безоплатних адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія право. – 2015. – № 31. Том 2. – С. 114-117.
    4.   Буханевич О.М. Правове регулювання плати за надання адміністративних послуг: проблеми теорії та практики / Ю.В. Оніщик, О.М. Буханевич // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2015. – № 3. – С. 43-48.
    5.   Буханевич О.М. Надання адміністративних послуг платникам податку  / О.М. Буханевич // Університетські наукові записки. – 2011. – № 4 (40). – С. 234 238.
    6.   Буханевич О.М. Якість і доступність адміністративних послуг як елемент їх правової характеристики / О.М. Буханевич // Вісник Запорізького національного університету. – 2015. – № 2(І). – С. 89-95.
    7.   Буханевич О.М. Контроль у сфері надання адміністративних послуг: сутність та особливості здійснення / О.М. Буханевич // European political and law discourse Том 2. – 2015. – № 4. – С.  291-296.
    8.   Буханевич О.М. Проблеми надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування / О.М. Буханевич // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. – 2015. – № 14. Том 1. – С. 71-73.
    9.   Буханевич О.М. Теоретичні та практичні передумови комплексного підходу до вивчення і розв’язання проблем переліку адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. –2015. – № 2.  – С. 45-49.
    10.   Буханевич О.М. Поняття та сутність процедури надання адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Право і суспільство. –  2015. – № 5. – С. 126-131.
    11.   Буханевич О.М. Деякі питання становлення інституту адміністративних послуг в Україні на підзаконному рівні / В.Т. Білоус, О.М. Буханевич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Юридичні науки. – 2016. № 837. – С. 23-28.

    Секретар вченої ради
     
      Лозінська Світлана Володимирівна
      Кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри міжнародного та європейського права, вчений секретар.
    Член редакційної колегії Часопису "Університетські наукові записки"

    Освіта — Хмельницький інститут регіонального управління та права, юридичний факультет (1997)

    1997-2000 рр. — аспірант Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
    2000-2007 рр. — старший викладач, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Хмельницького університету управління та права.
    з вересня 2007 року — доцент кафедри цивільного права та процесу Хмельницького університету управління та права.

    Тема дисертації: “Інститут почесних консулів в міжнародному праві та практиці України” (12.00.10 — міжнародне право).
    Рік захисту — 2001. Місце захисту — Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
    Науковий керівник —  доктор юридичних наук, професор
    К.К. Сандровський.

    Автор (співавтор) близько 30 наукових публікацій, з них один навчальний посібник, рекомендований МОН України.

    Коло наукових інтересів — міжнародне право; римське приватне право.

    Нагороди — почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2006)

    Список наукових праць:

    1.   Лозінська С. В. Окремі аспекти екологічної політики в країнах Європейського Союзу [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: Збірник тез міжнародної наукової конференції «Десяті осінні юридичні читання» (м.Хмельницький, 18-19 листопада 2011 року): у 4-х частинах. – Частина перша. Хмельницький: Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2011. – С. 89-92.
    2.   Лозінська С. В., Бись О.С. Органи зовнішніх зносин Стародавньої Римської держави (царський період) [Текст] /С.В.Лозінська, О.С.Бись // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Одиннадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 23-24 листопада 2012 року) : у 4-х част. – Частина перша. Хмельницький: Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2012. – 120 с. - С.71-73.
    3.   Лозінська С. В. Вплив ідей римських юристів на формування інституту шлюбу в канонічному праві [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції "Дванадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 8-9 листопада 2013 року): [у 4-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. - 180 с. – С.50 -52.
    4.   Лозінська С. В. Співвідношення шлюбу та влади чоловіка над жінкою у сімейних відносинах Стародавнього Риму [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Тринадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 14-15 листопада 2014 року): [у 3-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. - 174 с. – С.37 - 39.
    5.   Лозінська С. В. Питання війни у міждержавних відносинах Стародавнього Риму [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Чотирнадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 23-24 жовтня 2015 року): [у 2-х частинах.]. – Частина друга. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2015. -208 с. – С.158-160.
    6.   Лозінська С. В. Правове регулювання сімейних відносин у Київській Русі за давнім церковним законодавством [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "П’ятнадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 21-22 жовтня 2016 року): [у 2-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2016. -233 с. – С.120-122.
    7.   Лозінська С. В. До питання про історичні витоки місцевого самоврядування [Текст] /С. В. Лозінська // Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні: збірник тез ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 8 грудня 2014 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. – 116 с. – С. 49-52.
    8.   Лозінська С. В. Особливості державного та провінційного врядування у Стародавньому Римі [Текст] /С. В. Лозінська // Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні: збірник тез IV Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції "Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні"( м. Хмельницький, 7 грудня 2015 р.). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2015. – 80 с. - С.44-46.
    9.   Лозінська С. В. Рецепція сімейних норм у канонічне право Церкви [Текст] /С. В. Лозінська // Стратегія модернізації приватного права в сучасних умовах: збірник наукових праць / за ред. В. І. Короля, Ю. В. Білоусова ; НДІ приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. – К.-Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. – 396 с. – С.217-225.
    10.   Лозінська С. В. Філософсько-етичні аспекти прокреації [Текст] /С. В. Лозінська // Проблеми та шляхи вдосконалення правового регулювання відносин щодо застосування допоміжних репродуктивних технологій: збірник тез круглого столу (м. Хмельницький, 15 березня 2013 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. – 62 с. – С. 41-43.
    11.    Лозінська С. В. Сімейні відносини в середньовічній Європі [Текст] / С. В. Лозінська // Актуальні проблеми здійснення та захисту сімейних прав та інтересів: збірник наукових праць за матеріалами круглого столу (м. Хмельницький, 30 травня 2016 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2016. – 104 с. – С. 9-12.
    12.   Лозинская С.В. К вопросу о разновидностях форм заключения римского гражданского брака [Текст]/ С. В. Лозинская //Актуальные проблемы публичного и частного права: материалы междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 9 апр. 2015 г.). – Минск : Экоперспектива, 2015. – 239 с. – С. 74-76
    13.   Лозінська С. В. Співвідношення права та етики в діяльності римських юристів [Текст] /С. В. Лозінська // Римське право і сучасність (Шерешевські читання): матеріали Міжнародної наукової конференції (м. Одеса, 4 грудня 2010 р.), - Одеса: Фенікс, 2010. – 368 с. – С. 24-27.




    План роботи Вченої ради університету на другий семестр 2017/2018 навчального року

    ПОЛОЖЕННЯ про Вчену раду Хмельницького університету управління та права

    Склад Вченої ради Хмельницького університету управління та права станом на 25.03.2019р.




    Рішення вченої ради:
    2017-2018 роки
         Протокол 10 від 26_03_2018
              R_1_26_03_2018_охорона праці.doc
              R_2_26_03_2018_фінансова діяльність_ХУУП 2017.doc
              R_3_26_03_2018_гуртожиток_студенський та Енеїда.doc
              R_4_26_03_2018_Про_профорієнтаційну роботу.doc
              R_5_26_03_2018_ліцензійна справа Правоохоронна діяльність.doc
              R_6_26_03_2018_ ліцензійна справа Б 051.doc
              R_7_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП 2018.doc
              R_8_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП програма 2018.doc
              R_9_26_03_2018_уточненн_теми_дис._Щепанський_Е..doc
              R_10_26_03_2018_робочі програми.doc
         Протокол 9 від 14_03_2018
              R_1_14_03_2018__Зміни до проектної групи 051.doc
              R_2_14_03_2018_ОПП та НП_бакалавр_051.doc
              R_3_14_03_2018_Визнані професіонали_Б-051.doc
              R_4_14_03_2018_ОПП і НП Правоохоронна діяльність.doc
              R_5_14_03_2018_Визнання професіоналами Правоохоронна діяльність.doc
         Протокол 8 від 19_02_2018
              R_1_19_02_2018_звіт_спецрада.doc
              R_2_19_02_2018_положення_про_вчену_раду.doc
              R_3_19_02_2018_Зміни_до_Положення_про_рейтинг_НПП_1.doc
              R_4_19_02_2018_Положення_про_планув_і_облік_наук_пед_діяльності.doc
              R_5_19_02_2018_про_підсумки_наукової_роботи_2017_1.doc
              R_6_19_02_2018_про_план_наукової_діяльності_2018.doc
              R_7_19_02_2018_реорганізація_НДЧ.doc
              R_8_19_02_2018_положення_про_НДІ.doc
              R_9_19_02_2018_звіт_екзаменаційних_комісій.doc
              R_10_19_02_2018_присудження_ступеня_Бакалавра_Спеціаліста_Магістра.doc
              R_11_19_02_2018_моніторинг_успішності_1_семестр.doc
              R_12_19_02_2018_проектна_група_Правоохоронна_діяльність.doc
              R_13_19_02_2018_зміни_до_ОПП_081_Право.doc
              R_14_19_02_2018_підвищення_кваліфікації_укр_мова_1.doc
              R_15_19_02_2018_правила_прийому_до_ХУУП_1.doc
              R_16_19_02_2018_докторська_Іванова_Р.1.doc
              R_17_19_02_2018_затвердження_РП.doc
              R_18_19_02_2018_обрання_Копиленка_ОЛ.doc
              R_19_19_02_2018_часопис_УНЗ_2018_1.doc
              R_20_19_02_2018_курс_лекцій_Тополя_ЮО.doc
              R_21_19_02_2018_посібник_Петрушко_А..doc
              R_22_19_02_2018_монографія_Щепанського_Е..doc
              R_23_19_02_2018_план_роботи_ВР.doc
         Протокол 7 від 31_01_2018
              R_1_31_01_2018_Ліміт стипендіатів.doc
              R_2_31_01_2018_програма приватних виконавців.doc
         Протокол 6 від 20_12_2017
              R_1_20_12_2017_переобрання голови вченої ради.doc
         Протокол 4 від 27_11_2017
              R_1_27_11_2017_ліцензійна справа за спеціальністю 293.doc
              R_2_27_11_2017_ОПП_НП_визнані професіонали за спеціальністю 072.doc
              R_3_27_11_2017_затвердження голів ЕК.doc
              R_4_27_11_2017_перейменування кафедри БЖДіФВ.doc
              R_5_27_11_2017_виконання комплексного плану виховного процесу16_17.doc
              R_6_27_11_2017_монографія Панченко СС.doc
              R_7_27_11_2017_монографія Сердечної ІЛ.doc
              R_8_27_11_2017_чисельність КТК 2017.doc
              R_9_27_11_2017_затвердження робочих програм.doc
              R_10_27_11_2017_затвердження теми дис Михайлиці ВІ.doc
         Протокол 3 від 30_10_2017
              R_1_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Петришину ОВ.doc
              R_2_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Носіку ВВ.doc
              R_3_30_10_2017_Заслужений юрист Гринько СД.doc
              R_4_30_10_2017_Зміни до Положення про рейтинг студентів.doc
              R_5_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 293 МП.doc
              R_6_30_10_2017_затв ОПП та НП за спеціальністю 293 МП.doc
              R_7_30_10_2017_визнання професіоналами НПП.doc
              R_8_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 072.doc
              R_9_30_10_2017_заміна наукового керівника Тітовій ГО.doc
              R_10_30_10_2017_зміна спеціальностей_уточнення тем дисертацій.doc
              R_11_30_10_2017_тема докторської дис Шевчук ІВ.doc
              R_12_30_10_2017_затв тем дисертацій Цивільне право.doc
              R_13_30_10_2017_затв тем дисертацій Земельне право.doc
              R_14_30_10_2017_затв тем дисертацій Кримінальне право.doc
              R_15_30_10_2017_затв тем дисертацій Адміністративне право.doc
              R_16_30_10_2017_затв тем дисертацій Публічне управління.doc
              R_17_30_10_2017_затв тем дисертацій Статистика.doc
              R_18_30_10_2017_затв робочих програм.doc
         Протокол 1 від 29_08_2017
              R_1_29_08_2017_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
              R_2_29_08_2017 збірник тез конференції.doc
              R_3_29_08_2017 монографія Фінансові аспекти.doc
              R_4_29_08_2017 Концепція системи наукової діяльності ХУУП.doc
    2016-2017 роки
         Протокол 13 від 24_04_2017
              R_1_24_04_2017_Про реалізацію заходів з Стратегії на 2017 ..doc
              R_2_24_04_2017_заміщення вакантних посад.doc
              R_3_24_04_2017_проектна група Соціальне забезпечення.doc
              R_4_24_04_2017_визнання професіоналами соц забезпечення.doc
              R_5_24_04_2017_про стан практики в університеті.doc
              R_6_24_04_2017_конференція статистики.doc
         Протокол 12 від 27_03_2017
              R_1_27_03_2017_Про внесення змін до складу вченої ради.doc
              R_2_27_03_2017_Про реогранізацію відділів юридичного факультету.doc
              R_3_27_03_2017_про внесення змін до правил прийому 2017.doc
              R_4_27_03_2017_інформаціна політика університету.doc
              R_5_27_03_2017_про затвердження професійної програми підвищення кваліфікації.doc
              R_6_27_03_2017_Про затвердження навчальної програми для державних службовців.doc
              R_7_27_03_2017_ про визнання професіоналами _.doc
              R_8_27_03_2017_ про затвердження ліцензійної справи бакалаврат 242-2017.doc
              R_9_27_03_2017_Про внесення змін до навчальних планів.doc
              R_10_27_03_2017_ Про затвердження Професійної програми підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого.doc
              R_11_27_03_2017_про затвердження Плисюк Н.М. теми дисертації.doc
              R_12_27_03_2017_ Про затвердження робочих програм.doc
              R_13_27_03_2017_про соціальні стипендії.doc
         Протокол 11 від 22_02_2017
              R_1_22_02_2017_підсумки роботи екзаменаційних комісій.doc
              R_2_22_02_2017_про видачу дипломів.doc
              R_3_22_02_2017_ зміни до правил прийому ХУУП.doc
              R_4_22_02_2017_ моніторинг якості знань студентів.doc
              R_5_22_02_2017_ зміна складу наглядової ради.doc
              R_6_22_02_2017_монографія Куліш Н.С..doc
              R_7_22_02_2017_про затвердження робочих програм.doc
         Протокол 10 від 30_01_2017
              R_1_30_01_2017_наукова робота.doc
              R_2_30_01_2017_план наукової роботи.doc
              R_3_30_01_2017_додаткові платні послуги.doc
              R_4_30_01_2017_опп та нп 232 соц забезпечення.doc
              R_5_30_01_2017_проектна група 232.doc
              R_6_30_01_2017_затв тем дисертацій.doc
              R_7_30_01_2017_затв теми Логіновій НМ.doc
              R_8_30_01_2017_затв робочих програм.doc
         Протокол 9 від 25_01_2017
              R_1_25_01_2017_Положення про рейтинг.doc
              R_2_25_01_2017_Правила призначення стипендій.doc
              R_3_25_01_2017_Ліміт стипендіатів.doc
              R_4_25_01_2017_монографія Буханевича ОМ.doc
              R_5_25_01_2017_склад вченої ради.doc
         Протокол 8 від 18_01_2017
              R_1_18_01_2017_обрання до Національної академії.doc
              R_2_18_01_2017_план роботи вченої ради на ІІ сем.doc
         Протокол 7 від 22_12_2016
              R_1_22_12_2016_Про розгляд конкурсних справ на зам вакантних посад.doc
              R_2_22_12_2016_Про присвоєння звання Почесний Доктор.doc
              R_3_22_12_2016_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
              R_4_22_12_2016_Про затвердження справи для л_цензування.doc
              R_5_22_12_2016_Про затвердження програми комплексного екзамену.doc
              R_6_22_12_2016_Про затвердження робочих програм.doc
              R_7_22_12_2016_Про зм_ни в склад_ редакц_йної колег_ї.doc
              R_8_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Панченко С.doc
              R_9_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Майц_ Н.doc
         Протокол 6 від 14_12_2016
              R_1_14_12_2016_Правила прийому.doc
              R_2_14_12_2016_теми дисертацій.doc
              R_3_14_12_2016_склад проектних груп.doc
              R_4_14_12_2016_склад конференції труд колективу.doc
         Протокол 5 від 28_11_2016
              R_1_28_11_16_Про перейменування кафедри.doc
              R_2_28_11_16_Про перейменування в_дд_лу.doc
              R_3_28_11_2016_Про затвердження справ для л_цензування.doc
              R_4_28_11_2016_Про затвердження осв_тньо_наукової програми.doc
              R_5_28_11_2016_Про затвердження гол_в екзаменац_йних ком_с_й.doc
              R_6_28_11_2016_Про затвердження Положення про диплом.doc
              R_7_28_11_2016_Про затвердження робочих програм навчальних дисципл_н.doc
              R_8_28_11_2016_Про рекомендац_ю до друку зб_рника.doc
         Протокол 4 від 31_10_2016
              R_1_31_10_16_Про зм_ни до положенн про осв_т процес.doc
              R_2_31_10_16_Про виконан постанови кму №674.doc
              R_3_31_10_16_Про затв л_ценз_йних справ.doc
              R_4_31_10_16_Про затвердження Положення про призначення стип.doc
              R_5_31_10_16_Про затвердження справ для л_цензування.doc
              R_6_31_10_16_Про рекомендац до друку монограф Хмелевської Н.doc
              R_7_31_10_16_Про рекомендац_ю до друку навчального пос_бника.doc
              R_8_31_10_16_Про рекомендацію до друку навч пос_бника.doc
              R_9_31_10_16_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
              R_10_31_10_16_Про визнання НПП визнан профес_оналами.doc
         Протокол 3 від 17_10_2016
              R_1_17_10_16_Про наглядову раду.doc
              R_2_17_10_16_Про затв робочих груп.doc
              R_3_17_10_16_Про визнання науково_педагог прац_вник_в проф.doc
              R_4_17_10_16_Про рекомендац Буханевича.doc
              R_5_17_10_16_16_Про рекомендац пос_бника до друку.doc
         Протокол 2 від 27_09_2016
              R_1_27_09_16_П_дсумки роботи екзаменац_йної ком_с_ї.doc
              R_2_27_09_16_Присудження ступеня маг_стра.doc
              R_3_27_09_16_П_дсумки приймальної ком_с_ї.doc
              R_4_27_09_16_Зм_ни до ОПП та нвчальних план_в.doc
              R_5_27_09_16_Зам_щення вакантних посад.doc
              R_6_27_09_16_Поповнення депозиту.doc
              R_7_27_09_16_Комплексний план виховного процесу.doc
              R_8_27_09_16_Уточнення теми дисертац_ї.doc
              R_9_27_09_16_Затвердження робочих програм.doc
              R_10_27_09_16_П_дтримка кандидатури Шоробури _М.doc
              R_11_27_09_16_П_дтримка кандидатури Ващенка КО.doc
              R_12_27_09_16_Матер_али конференц_ї.doc
              R_13_27_09_16_Зм_ни до правил прийому асп_рант_в.doc
         Протокол 1 від 31_08_2016
              R_1_31_08_2016_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
              R_2_31_08_2016_Про результати ревізії фінансово-господарської діяльності.doc
              R_3_31_08_2016_Про затвердження Положення про тендерний комітет.doc
              R_4_31_08_2016_Про рекомендацію до друку номеру третього за 2016 рік часопису Університетські наукові записки
              R_5_31_08_2016_Про рекомендацію до друку монографії Костяшкіна І. О.doc
    2015-2016 роки:
         Протокол 12 від 18_04_2016
              R_1_18_04_2016_Заслужен_юрист_Омельчук.doc
              R_2_18_04_2016_норми часу.doc
              R_3_18_04_2016_НП_ОПП.doc
              R_4_18_04_2016_голова_ЕК_ФУЕ-1.doc
         Протокол 11 від 30_03_2016
              R_1_30_03_2016_Стратегія_ХУУП.doc
              R_2_30_03_2016_депозит_ХУУП.doc
              R_3_30_03_2016_Порядок_конкурс.doc
              R_4_30_03_2016_Практика_ХУУП.doc
              R_5_30_03_2016_Дисер_Нагорна.doc
              R_6_30_03_2016_голова ЕК ЮФ.doc
              R_7_30_03_2016_УНЗ.doc
              R_8_30_03_2016_навч_дисципліни.doc
              R_9_30_03_2016_каб_крим_ім.Колгана.doc
              R_10_30_03_2016_нагородження МОН.doc
         Протокол 10 від 22_02_2016
              R_1_22_02_2016_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
              R_2_22_02_2016_Дипломи_ЕК_ЗФ.doc
              R_3_22_02_2016_зимова сесія.doc
              R_4_22_02_2016_Монографія_Рижа.doc
              R_5_22_02_2016_Рекомендація_Костяшкін.doc
         Протокол 9 від 01_02_2016
              R_1_01_02_2016_аспірант_теми_дисер.doc
              R_2_01_02_2016_Звіт_наук_ХУУП.doc
              R_3_01_02_2016_План_наук_ХУУП.doc
              R_4_01_02_2016_навч_програм.doc
              R_5_01_02_2016_Монографія_Саблук.doc
         Протокол 8 від 25_01_2016
              R_1_25_01_2016_підсумки роботи ЕК.doc
              R_2_25_01_2016_присудження ступеня магістра.doc
              R_3_25_01_2016_монографія Анікіна.doc
              R_4_25_01_2016_план роботи вчена рада.doc
              R_5_25_01_2016_рекомендація Синчак.doc
         Протокол 7 від 28_12_2015
              R_1_28_12_2015_ОП_НП_ЮФ_ФУЕ.doc
              R_2_28_12_2015_Перерозподіл_ліц_обсягу.doc
              R_3_28_12_2015_Навч_рограм.doc
              R_4_28_12_2015_Змін_полож_ЕК.doc
              R_5_28_12_2015_Проект_Концепції_ХУУП_2016-2020.doc
         Протокол 6 від 17_12_2015
              R_1_17_12_2015_Захарчук_доцент.doc
              R_2_17_12_2015_Місінкевич_доцент.doc
         Протокол 5 від 09_12_2015
              R_1_09_12_2015_обрання голови вч р.doc
              R_2_09_12_2015_обрання заступника голово вч р.doc
         Протокол 4 від 30_11_2015
              R_0_30_11_2015_склад ВР.doc
              R_1_30_11_2015_Перелік_галузей_спеціальностей.doc
              R_2_30_11_2015_Правила прийому.doc
              R_3_30_11_2015_Положення ПК.doc
              R_4_30_11_2015_Програма енергозбереження.doc
              R_5_30_11_2015_голови ЕК.doc
              R_6_30_11_2015_Конкурс.doc
              R_7_30_11_2015_план_виховний.doc
              R_8_30_11_2015_Полож_арбітражн_керуючі.doc
              R_9_30_11_2015_навч_плани_аспіранті.doc
              R_10_30_11_2015_Бориславська_аспіранти.doc
              R_11_30_11_2015_переривання_аспіранти_Лазарук.doc
              R_12_30_11_2015_навч_програми.doc
              R_14_30_11_2015_УНЗ.doc
         Протокол 3 від 23_11_2015
              R_1_23_11_2015_Конференц_труд.кол.doc
         Протокол 2 від 26_10_2015
              R_1_26_10_2015_Звіт_ПК.doc
              R_2_26_10_2015_Звіт_Гнєздов.doc
              R_3_26_10_2015_Професор_Гринько.doc
              R_4_26_10_2015_Навч_прграми.doc
              R_5_26_10_2015_Перирив_Димінський_здобувач.doc
              R_6_26_10_2015_Монографія_Захарчук.doc
              R_7_26_10_2015_Монографія_Меланчук.doc
              R_8_26_10_2015_1 перерозподіл ліцензов обсяг.doc
         Протокол 1 від 28_09_2015
              R_1_28_09_2015_Склад_ВР.doc
              R_2_28_09_2015_#1 зміни до ЄКТС.doc
              R_3_28_09_2015_Фінанси.doc
              R_4_28_09_2015_МКА-англ.doc
              R_5_28_09_2015_Монографія_самбір.doc
              R_6_28_09_2015_Монографія_Ковальов.doc
              R_7_28_09_2015_навч_програм.doc
              R_8_28_09_2015_Конференц_Синчак.doc

    2014-2015 роки:
         Протокол 13 від 08_07_2015
              R_1_08_07_2015_ЕК_держ_служба.doc
              R_2_08_07_2015_держ_служба_дипломи.doc
              R_3_08_07_2015_зміни_правила прийому.doc
              R_4_08_07_2015_словник_латинь_РПП.doc
              R_5_08_07_2015_посібник_Терещенко.doc
              R_6_08_07_2015_посібник_TEMPUS.doc
         Протокол 12 від 22_06_2015
              R_1_22_06_2015_Звіти_ЕК.doc
              R_2_22_06_2015_дипломи_ЮФ.doc
              R_3_22_06_2015_димлом_ЗФ.doc
              R_4_22_06_2015_димлом_ФУЄ.doc
              R_5_22_06_2015_Омельчук_НАУ.doc
              R_6_22_06_2015_підсумки_конференції.doc
              R_7_22_06_2015_конкурс.doc
              R_8_22_06_2015_Кулинич_професор.doc
              R_9_22_06_2015_Тлумачн_словник.doc
              R_10_22_06_2015_редколегія_УНЗ.doc
              R_11_22_06_2015_УНЗ.doc
              R_12_22_06_2015_план_ВР.doc
              R_13_22_06_2015_Положення_представники.doc
         Протокол 11 від 15_06_2015
              R_1_15_06_2015_полож_орг_ком_вибори.doc
              R_2_15_06_2015_полож_виборч_ком_вибори.doc
              R_3_15_06_2015_чисельність_вибори_ректора.doc
              R_4_15_06_2015_зміни_правила прийому.doc
              R_5_15_06_2015_Наказ_МОН_шкала_норм_часу.doc
         Протокол 10 від 27_04_2015
              R_1_27_04_2015_склад_ВР.doc
              R_2_27_04_2015_наказ_МОН_навч_15-16.doc
              R_3_27_04_2015_ліценз_акредитац.doc
              R_4_27_04_2015_НП_перепідготовка_ЗФ.doc
              R_5_27_04_2015_доцент_Грушкевич.doc
              R_6_27_04_2015_доцент_Михайлова.doc
              R_7_27_04_2015_теми_дис_філософ_пр.doc
              R_8_27_04_2015_навч_прог.doc
              R_9 27_04_2015_перерив_Антонюк.doc
              R_10_27_04_2015_статистика_конференц.doc
              R_11_27_04_2015_правила прийому_аспірантура.doc
              R_12_27_04_2015_програми екзаменів.doc
              R_13_27_04_2015 уточнення теми Оксанюк.doc
              R_14_27_04_2015 затвердження голови.doc
              Рішення ВР.Про н-з МОН 26.01.2015 _ 47.doc
         Протокол 9 від 30_03_2015
              R_1_30_03_2015_делегат_Нагнибіда.doc
              R_2_30_03_2015_кандидат_Нагнибіда.doc
              R_3_30_03_2015_полож_каф_МЄП.doc
              R_4_30_03_2015_голова_ЕК.doc
              R_5_30_03_2015_зміни_6.030401.doc
              R_6_30_03_2015_зміни_7.03040101.doc
              R_7_30_03_2015_УНЗ-1.doc
         Протокол 8 від 06_03_2015
              R_1_06_03_2015_присудження ступеня бакалавра.doc
              R_2_06_03_2015_доцент Тараненко.doc
              R_3_06_03_2015_доцент Туровець.doc
              R_4_06_03_2015_професор Омельчук.doc
              R_5_06_03_2015_пит_конф_труд_кол.doc
         Протокол 7 від 26_02_2015
              R_1_26_02_2015_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
              R_2_26_02_2015_видача_дипломів_ЕК_ЗФ.doc
              R_3_26_02_2015_фінзвіт_бюджет.doc
              R_4_26_02_2015_зимова сесія.doc
              R_5_26_02_2015_ОП_НП_магістр_адмін.doc
              R_6_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_менеджмент.doc
              R_7_26_02_2015_ОП_НП_магістр_цив.пр.doc
              R_8_26_02_2015_ОП_НП_магістр_темпус.doc
              R_9_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_пр_ох.doc
              R_10_26_02_2015_навч_програми.doc
              R_11_26_02_2015_теми_дис_Посикалюк_Димінська.doc
              R_12_26_02_2015_теми_дис.doc
              R_13_26_02_2015_перерив_асп_Лисенко.doc
              R_14_26_02_2015_перерив_асп_Балтак.doc
              R_15_26_02_2015_Полож_орг_ком_конференц_труд.doc
              R_16_26_02_2015_Полож_вибор_ВР.doc
              R_17_26_02_2015_вибори_ВР.doc
              R_18_26_02_2015_каф_МЄП.doc
              R_19_26_02_2015_НП_М_ЗФ.doc
         Протокол 6 від 23_01_2015
              R_1_23_01_2015_Звіт_наук.doc
              R_2_23_01_2015_План_наук.doc
              R_3_23_01_2015_ЕК_магістр_адмінменеджмент.doc
              R_4_23_01_2015_видача_дипломів_магістр_ФУЕ.doc
              R_5_23_01_2015_ОПП_НП_бакалавр_право.doc
              R_6_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_право.doc
              R_7_23_01_2015_ОПП_арбітражн_керуючий.doc
              R_8_23_01_2015_ОПП_НП_спеціаліст_менеджмент.doc
              R_9_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_менеджмент.doc
              R_10_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_адмін_менеджмент.doc
              R_11_23_01_2015_доцент_димінська.doc
              R_12_23_01_2015_НП_спеціаліст_право.doc
              R_13_23_01_2015_НП_перепідготовка_право.doc
              R_14_23_01_2015_Концепція_міжнародне_право.doc
              R_15_23_01_2015_ОПП_НП_міжнародне_право.doc
              R_16_23_01_2015_тема_дис_Приданникова.doc
              R_17_23_01_2015_навч_програми_дисц.doc
              R_18_23_01_2015_дозвіл_аспірант.doc
              R_19_23_01_2015_заміна_керівників_аспірант.doc
              R_20_23_01_2015_тема_Майстр.doc
              R_21_23_01_2015_План_ВР.doc
              R_22_23_01_2015_переривання навчання Данів.doc
              R_23_23_01_2015_уточнення теми Лічман.doc
         Протокол 5 від 22_12_2014
              R_1_22_12_2014_Статут_ХУУП.doc
              R_2_22_12_2014_Структура_ХУУП.doc
              R_3_22_12_2014_Зміни_ЄКТС.doc
              R_4_22_12_2014_Колдоговір.doc
              R_5_22_12_2014_Правила_труд_розпорядку.doc
              R_6_22_12_2014_Полож_труд_спори.doc
              R_7_22_12_2014_доцент_Денищик.doc
              R_8_22_12_2014_Ліценз_спава_адвокатів.doc
              R_9_22_12_2014_Ліценз_підвищ_кваліфікац.doc
              R_10_22_12_2014_Ліценз_вступ_ВНЗ.doc
              R_11_22_12_2014_Концепція_магістр_Менеджмент і адміністрування.doc
              R_12_22_12_2014_Полож_наук_товариство.doc
              R_13_22_12_2014_Проф-квал_вимоги.doc
              R_14_22_12_2014_Голова_ЕК_Продан.doc
              R_15_22_12_2014_Зміни_правила_прийому.doc
              R_16_22_12_2014_теми_дисер.doc
              R_17_22_12_2014_монографія_АЛМісінкевич.doc
              R_18_22_12_2014_монографія_Плисюк.doc
              R_19_22_12_2014_посібник_Нікіфорова.doc
              R_20_22_12_2014_УНЗ.doc
              R_21_22_12_2014_ про схвалення Концепції 2015 _ 2020 рр..doc
              R_21_Концепція Місінкевич.doc
         Протокол 4 від 27_11_2014
              R_1_27_11_2014_План_заходів_ЗУ ВО-1.doc
              R_2_27_11_2014_Концепція_підготовка до ВНЗ.doc
              R_3_27_11_2014_навч_план_вступ_внз.doc
              R_4_27_11_2014_правила_вступ.doc
              R_5_27_11_2014_конкурс.doc
              R_6_27_11_2014_білоусов_професор.doc
              R_7_27_11_2014_положення ДЕК.doc
              R_8_27_11_2014_Голова ДЕК.doc
              R_9_27_11_2014_аспірант_25.00.02.doc
              R_10_27_11_2014_тема_дис_Хавронюк.doc
              R_11_27_11_2014_концепція_кваліфікац_адвокатів.doc
              R_12_27_11_2014_програма_навч_план_кваліфікац_адвокатів.doc
              R_13_27_11_2014 додаткові програми.doc
         Протокол 3 від 27_10_2014
              R_1_27_10_2014_дозвіл керівників аспірантура.doc
              R_2_27_10_2014_навч_план_12_00_12.doc
              R_3_27_10_2014_гринько-св-володимир.doc
              R_4_27_10_2014 Войтюк.doc
              R_5_27_10_2014_посібник_Омельчук.doc
         Протокол 2 від 29_09_2014
              R_1_29_09_2014_склад ВР.doc
              R_2_29_09_2014_Звіт_ПК.doc
              R_3_29_09_2014_Звіт_ДЕК.doc
              R_4_29_09_2014_План_орг_виховн.doc
              R_5_29_09_2014_монограф_ковальська.doc
              R_6_29_09_2014_методички.doc
              R_7_29_09_2014_УНЗ.doc
              R_8_29_09_2014_Графік_ЮФ.doc
              R_9 29_09_2014 аспірантура.doc
         Протокол 1 від 02_09_2014
              R_1_2_09_2014_завдання ХУУП.doc
              R_2_2_09_2014_літня_сесія.doc
              R_3_2_09_2014_зміни навч план.doc
              R_4_2_09_2014_благодійна допомога.doc
              R_5_2_09_2014_План_аспірант_статистика.doc
              R_6_2_09_2014_теми_дисер.doc
     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА ІМЕНІ ЛЕОНІДА ЮЗЬКОВА 2020 р.